reklama

Behám, beháš, beháme.

Ahojte, keďže behanie mi už akosi prirástlo k srdcu, rada by som sa s vami podelila o moje pocity z tohto na prvý pohľad nezaujímavého športu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Aktívne som sa začala venovať behu približne pred rokom a pol kedy som sediac v autobuse čítala časopis a dostala som sa k článku o behu ktorý ma naozaj zaujal. To bol zlom kedy som si povedala: "Musím to skúsiť." Tiež ma veľmi fascinoval pohľad na preplnenú Bratislavskú hrádzu plnú športovcov, okrem iného bežcov. Tak som jednoducho nahodila tenisky a bežala som. Ak sa nemýlim moja prvá trať mala približne 2,5-3 km. čo na začiatok stačilo. Lenže ono to nebolo zo začiatku také ako som čakala. Všetko ma bolelo, svalovica, zlé dýchanie, pichanie v boku a potešenie žiadne... Dostačujúce množstvo negatívnych faktorov prečo s behom seknúť už pri začiatkoch, nie ? Ale sama neviem prečo som šla znovu a znovu. Brala som to skôr ako určitý typ predsavzatia alebo "misie" ktorú musím splniť, takže už na štarte som sa tešila na to ako dobehnem. Takto to bolo pomerne dlhú dobu až kým som beh úplne nezavesila "na kliniec." Po čase som si však uvedomila že mi spomínaná "misia" chýba, a tak som začala odznova a s radosťou. Začala som pri behu počúvať hudbu, merať si časy ktoré sa každým behom pomaly ale isto zlepšovali čo bola moja najväčšia motivácia. Trate som si začala spontánne predlžovať a dnes sa teším kedy už konečne obujem tenisky a zapnem stopky. Beh sa stal súčasťou poviem to tak trapácky : môjho životného štýlu a naozaj si to užívam. Ďalšou a jednou z najkrajších motivácií sú účasti na súťažiach a to už nevravím o tom pocite keď stojíte na stupienku víťazov. Keď dobiehate do cieľa a ľudia tlieskajú, tú atmosféru keď sa stretne toľko ľudí za jedným účelom, s jedným cieľom... To človek musí zažiť aby pochopil. Na záver by som len chcela povzbudiť tých ktorým je beh aspoň trochu sympatický nech sa nenechajú odradiť prvotnými dojmami, lebo možno to raz bude vaša srdcovka, presne tak ako teraz moja. A to som dva roky do zadu ani len netušila že raz toto napíšem :)

Gabriela Izakovičová

Gabriela Izakovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Gabriela Izakovičová. Aktívne sa venujem športu /Beh, fitness/ a taktiež literárnej tvorbe. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu